31 augusti 2009

Måndag 31/8

Ny dag, ny termin och jag är redan helt stressad, snacka om att de öste på oss uppgifter den ena värre än den andre och den största som ska vara färdig typ om två veckor fattar jag nada av :( trött blev jag helt plötsligt, men jag vet att det är så här den första veckan man pallar nästan inte sen droppar uppgifterna av en efter en och helt plötsligt har man klarat av det som var SÅ omöjligt. Människan är konstigt funtad, menar man gnäller, stressar och mår skit när det väl kommer till kritan klarar man av mer än vad man tror. Så nu ska här skärpas till, en uppgift i taget och hänger jag upp mig så får jag väl be om hjälp då. Denna termin ska jag inte ha magkartar, kom ihåg detta när jag om ett par veckor skriver om min värk i magen ;)
dagen har annars varit kanon, så härligt att träffa tjejerna igen :D saknat dem massor. Vi är ett sammansvetsat gäng och det blir så denna terminen med, skönt :) Man kan slappna av mer när man känner sig säker med personerna man går med, inga miner, inget skitsnack utan alla vill varandra väl SÅ SKA DET VARA I SKOLAN eller hur ?
P har haft det bra säger han och då tror jag på honom, märker väl snart på hans mage om det inte stämmer, däremot mår S dåligt. hon måste ha ett jobb kan inte gå här hemma och dra benen efter sig. i morgon måste hon fixa sig en CV och gå med i facket, sen får det bli jobb sökning på hög nivå. Hon vill inte till arbetsförmedlingen för hon är rädd att de ska tvinga henne att flytta, jäkla system det där med jobb och stämpling, fattar inte vad de håller på med. I morgon börjar praktiken för sonen och vi har stekt ägg till mackorna, ska bli intressant att se hur de går :) Hoppas på det positiva. Nä nu blir det tv extrem makover sen lipstick jungel, tv hela kvällen och sen stupa i sängen.

Carolin :
Ja det var kanske bra att han tog mig direkt för annars hade det kanske inte blivit av, men blev ganska så chockad när han sa det. tack och lov kom jag ihåg Tiagirls blogg adress för min egen kom jag då inte ihåg, så vi hittade bilden. Minnet är bra men väldigt kort ;)

Ha en bra kväll alla som läser. God natt med er :)

Inga kommentarer: