21 augusti 2009

Tankar hos mig en fredagskväll :)

Det är fredags kväll och jag önskar att alla har det bra där ni befinner er.Själv sitter jag i soffan med resten av familjen ( S kommer strax hem)och flippar runt på tv kanalerna. Har smaskat på en kassler sallad och fuskade med en smörgås till,super gott. Har hunnit med en hel del idag,kan stryka mycket på min göra lista ( tack Efva för iden) Är trött i mina ben efter den raska promenaden men det är samtidigt väldigt skönt när man gått färdigt och duschat och känner sig så duktig :) I morgon blir det en tur till...

Började tänka på er som sitter ensamma ikväll och jag önskar att ni slapp att ni hade någon att sitta i soffan med, mysa och må bra, det förtjänar ni alla och jag hoppas verkligen att ni snart har någon hos er som uppskattar er för den ni är och inget annat. Önskar att jag hade en stor skål med godis, skulle troligtvis bara äta några bitar för sedan blir det för söt men gud så gott att bara veta att den fanns där. Idag har jag inte stoppat i mig något onyttigt alls och känner mig ganska så till freds med det men suget har funnits där hela tiden men än så länge finns min karaktär där och hindrar mig från att fuska. Nu ska jag ner till soffan igen,många kramar till er även om ni inte är hos mig så finns ni i mina tankar :) Kramizar :D

1 kommentar:

Nettan sa...

Kram på dig också!