13 augusti 2009

Glad eller överlycklig :D

Han är hemma :D så underbart att få krama om honom, kan inte fatta att man saknar någon så efter "bara" tre dagar. Mår inget vidare för jag har lite blodtrycksfall ( tror jag ) jag känner mig skit svag och svim färdig, har näsblod till och från hela tiden, skit jobbigt. Men jag har ätit middag nu och det känns lite bättre. Har diskat och fixat i ordning så nu kan jag slappa, älsklingen är i garaget men det gör inget för jag vet att han är på gångavstånd i allafall :D Han hjälper B att byta växel låda och det verkar som att den är ur nu och lite pill sedan ska den nya i, P är med och lär sig alltid nyttigt att lära sig sådana saker för en dag måste han ju plocka med sin egen bil och då är det bra med erfarenhet. P har bytt fälgar på venton med som K lackade förra helgen blir skit snyggt, dottern kommer åka flott fram över nu ;) Kvällen blir lugn ska jobba i morgon, är ett par timmar bara så det är lugnt, hoppas jag ;) ungarna kanske tar knäcken på mig. Nä det är underbara ungar som jag sett växa upp från ett års åldern de flesta och det är så kul att se hur de utvecklas och blir underbara personer med egna personligheter, älskar mitt jobb men det vet ni ju redan :D

Inga kommentarer: