27 augusti 2009

Torsdag och nya mål 27/8

Lite förvånad men vi har sovit som klubbade sälar, både sonen och jag :) Känns skönt och jag vaknade redan vid sju men kännande mig utvilad. Han var inte så värst glad att gå ur sängen idag och nervös var han med och jag förstår honom, kan inte vara kul alls att vara där han är men vi får se han har tydligen hittat någon i klassen att vara med men de har inte samma lektioner så vi får väl se. Jag har planerat att åka över till öland idag och han sa att det var okej så då gör jag det, känner att jag behöver komma iväg och vandra lite på allvaret, behöver prata av mig lite och få vackra bilder i mina ögon och då passar öland perfekt. Dottern är hemma och kan fixa om det händer nåt och det tar en timme ca sen är jag hemma, så det känns ganska så lugnt.

Jag som många andra bänkade mig i sängen framför tv i går kl 22.00, True blood började och så mycket som det har skrivits om denna serie så var jag tvungen, dottern har sett alla redan och är på andra säsongen men jag tänkte mig att följa det på tv. Var det bra då? Ja det var det så där lagom spännande, en hel del sex scener (men det hade dottern redan varnat mig för och jag hade läst om det med). jag kommer fortsätta följa detta för det fick mig att bli intresserad (inte för sex scenerna då) Men för att det var bra underhållning. Vampyrer är ganska så läckra med och väldigt på tapeten just nu så jag hänger väl på ;)


Nu blir det till att shaka och sedan göra sig i ordning sedan blir det Öland :)

Inga kommentarer: