8 augusti 2009

UTTRÅKAD TILL MAX :(

Lördagskväll och här sitter man och glor, känns som att man är 80 år och är på hemmet. Familjen sitter nere och tittar på någon skit film, jag har ingen lust alls. är så uttråkad så. Lånar sonens dator och detta tangentbord kan driva vem som helst till vansinne, orden delar inte på sig utan allt blir en sammanhängande klunga av bokstäver, är nåt fel på mellanslaget ? fattar nada.Har ätit varm smörgåstårta och nu är jag så hemskt sugen på nåt söt men jag vill inte ta nåt, fy fasen för att vara jag i kväll är bara skit. Giffarna har någon slags fest nere vid lokalen men jag är ju ingen fotbolls människa och inte vet jag vem hälften av de som är där är. Tittade på matchen idag och maken sa vem alla var jag hade aldrig ens sett hälften, alltså det märks att man inte är uppvuxen här i Mönsterås, man missar massor av människor eller om någon pratar om någon, som de gärna gör i denna köpingen då :/ men vad gör det om hundra år, jag överlever nog utan att känna alla dessa människor. Jag finns ju här om någon skulle vilja lära känna mig. Jaha vad ska man göra nu då??????

Inga kommentarer: