20 augusti 2009

Hej och hå...20/8 Barnbidrag :) Nähe inte det då :(

Fick spelet i morse, trött på hur det ser ut här hemma, men vad gjorde jag? Jo jag damsög och lockade undan, startade en maskin tvätt och blundade för resten. Blir så trött, vill så mycket och inget blir gjort. Vill ha besked om takstolarna NU så det händer något i ÅR :( Köket har jag redan insett att det blir fram flyttat men garage taket borde vi hinna med om alla kunde sätta fart, ska det vara så jävla svårt att tillverka dem? Måste tjata mer på min älskling tror jag ;) han blir så glad då. Följde med p till golfbanan idag, han skulle skjuta lite boll och då skulle ju jag inta vara sämre (fnissar högt) Inte min grej precis. Men jag slog mig ner på gräsmattan och tittade när han slet i motvinden, riktigt duktig är han :) Hem och då var min älskling hemma :D Kram kalas :)

Inga kommentarer: