4 augusti 2009

Tisdag 4/8

God morgon :) öppnade mina gröna ögon redan vid sju idag men då orkade jag inte kliva upp. Låg till 9 skön känsla, maken är hemma med idag så nu ska här packas. Han behöver vara lite ledig stackarn han har dragit in pengar till familjen nu i flera månader när jag inte får nåt. Älskar honom för det och är så tacksam att han har ett jobb som håller oss flytande. Har inte å mycket på agendan idag, ska fixa det sista med tvätten och stryka det som ska med, packa husvagnen och det tar tid för man springer mest ut och in, svårt att veta vad som behövs. Men av vad vi såg på tv igår från Göteborg så behöver vi regnkläder. Men det gör oss inget de gånger vi har haft roligast på Liseberg är när det har regnat, inga köer och man är redan blött så man kan åka vad man vill ;)Idag var det lite kämpigt att få i sig shaken, men jag har så ont i huvudet så jag tror att det var därför, nu har jag tagit mig en treo och hoppas att det släpper snart. Blir en promenad med, funderar på den långa. har inte gått den på väldigt länge fastän jag tänkt göra det. Inte har jag fått nåt svar om min blomma så jag antar att ingen vet vad det är för någon :( men jag ger inte upp. Någon på lammet måste ju veta vad de har planterat så det blir ett besök dit med :) Väntar på att dottern ska vakna så man kan sätta igång här hemma, gillar inte att väcka dem när de väl kan sova. Nu är det inpackning i husvagnen som gäller men först en promenad :)

Inga kommentarer: