14 augusti 2009

Tankar :)

Filmen var kanon bra, underhållande och väldigt förutsägbar men vad gör det när det smäller och exploderar hela tiden, huvudpersonen är en kanon pudding :)tjejen är läcker ( i killarnas ögon nja mina med) Alla speciella effekter slår en med häpnad vem sjutton har en sådan fantasi att komma på allt det här, beundrar den personen man skulle vara rik om man hade de tankarna och bokstäverna, som blir ett manus, som blir en film och den slår kassa succé. Nu tror jag då inte att denna kommer bli någon jätte succé men många kommer bli underhållna och jag rekommenderar er att se den för det är underhållning på hög nivå.
Innan filmen var vi på Ernesto och åt och jag åt pizza, ja ja jag vet men det är så salt och gott och helt underbart att sätta tänderna i, saknar att tugga. Köpte också godis till filmen så nu har jag otroligt dåligt samvete för att jag ätit en massa onyttigt, jag kämpar som en tokig i veckorna och äter sedan på helgerna, måste skärpa till mig men fan så gott det var ;)I bilen hem blev det lite tjafs, som vanligt när vi är trötta och igentligen bara ska hålla käften för det blir så mycket onödigt sagt som vi inte menar mm. Men det är kanske vanligt i en vanlig svensk familj :)In en sväng till Statoil, maken skulle ha turkisk peppar. han gör någon egen shots på dom och det går hem hos de vi ska till, så nu har vi förberett för den med. I morgon är det kräftskiva men jag ska då inte äta några kräftor, tycker det är över reklamerat, smakar ju bara salt eller kanske beror på vem som kokar dom. Förra året fick vi fina kräftor var i Allgunnen hos m och fiskade och sedan fick vi ett kg och de var goda :)men han som kokade dem är inte med i år, tyvärr så jag hoppar nog skaldjuren och äter lite annat smått och gott. men innan SKA jag gå in till kalmar minst nä men den långa måste jag gå för annars tar ångesten livet av mig :/ inte bra att äta för mycket nät man inte ska. Ska inte sitta här och skriva för dottern ligger under mig och blir så irriterad över lätena som blir när jag skriver så

Inga kommentarer: