27 augusti 2009

Torsdag 27/8

Haft en underbar dag på solens ö, Öland.Kom dit vid strax efter tio och efter en lite fika ( ni läste fel ;) jag fikar ju inte bantar för fullt)så tog vi os en underbar promenad på allvaret, så ja vad säger man det var så rogivande att gå där och prata, solen sken lagom med vind kände att allt bara släppte kunde ha gått där hela dagen, men det var varmt och svettigt med så det var skönt att komma in en stund. men efter ett tag satt vi på altanen och pratade så vi hade svårt att vara ifrån solen ändå :)jag är så himla glad att jag åkte, var lite tveksam på morgonen men P sa att jag skulle åka och då tänkte jag säger han så då gör jag det, ångrar mig inte. M som jag var hos är en sådan där genom go människa, bjuder på sig själv och man kan lite på henne till 100 % känner att jag mött en själsfrände och jag hoppas att vår vänskap alltid kommer finnas där, vill inte mista henne som kompis för man kan inte få en bättre. Tack för att du finns M du betyder väldigt mycket för mig och även din underbara familj :)
har haft kontakt med p till och från idag och det har gått bra, han har pratat med en del och de flesta har hälsat, alltid en början. han har även fått praktik plats och det kändes bra både för honom och oss föräldrar. tänk om det ändå kunde vända...HÅLLER ALLT JAG HAR.
Älsklingen kom hem en sväng, duschade, packade och åkte igen :( saknat honom hela veckan och nu hann jag bara kramas lite :( vill ha honom hemma men vet att han kommer uppskatta det som de är på och det vill jag inte neka honom, han måste också få ha kul och göra sina grejer, men saknar honom gör jag ändå. han kommer på lördag och då ska jag hålla i honom hårt ;)
Nu ska jag ta och packa ihop familjen och få oss i säng, skola i morgon och S ska jobba, jag ska städa bra att vara pigg då :)

SOV GOTT OCH KRAMIZAR TILL ER :d

Inga kommentarer: