14 augusti 2009

Äntligen fredag :) 14/8

Vaknade själv redan 20 över 6 i morse, börjar bli lite orolig över mig själv ;) Inte vanligt jag älskar att sova ju. Dagen har gått snabbt, jobbat mellan 7.30-12.30, baggis. Är lugnt nu innan stormen ( skolan börjar) och dagarna flyter på bra. har haft bra arbetskamrater med och det gör en hel del. Cyklade hem och fick vänta lite på sonen och maken som var och hämtade paketet som vi väntat på nu i två månader, snacka om glad son :D Nu ska det bara på med sen kan han ut och köra, det tråkiga är att de hinner väl inte få ihop det innan k åker på söndag eftersom de jobbar med växel lådan, men men det blir nog bra i slutänden. var på mötet idag med och det var bra, P var glad när vi gick därifrån och tyckte att det kändes bra :D sånt gillar jag att höra. Blir mycket matte men verkar vara bra grabbar och tjejer som han ska gå med så nu känns det för stunden lite lättare.
I kväll blir det Bio :D älskar att gå på bio, synd bara att det ska vara så dyrt. Blir G.I Joe

Tror på den filmen, trailern är kanon bra och det verkar vara fart och fläkt, sånt gillar vi :) sedan överraskade maken oss med att vi skulle äta ute :) det tackar man inte heller nej till. Älskar min man :D
S ska ha med sin kompis A men det är aldrig några problem är en kanon go tjej som ofta är med oss så det är bara trevligt.Funderar dock på att vila lite känner mig lite svag idag med, ingen näsblod (än) och jag hoppas att jag slipper det i dag. Fryser dock och det är inte speciellt kallt ute så nåt är det väl.
Kramizar på er som läser och ha en trevlig fredag det ska jag ha ;)

Inga kommentarer: