16 augusti 2009

Söndag förmiddag 16/8

Vaknade sent, så underbart att få sova länge, smirre kom och la sig och var så himla kelig, ännu mysigare :)Kräftskivan var kanon kul. Vi kom dit vid 18 tiden och satt och snacka lite nytt folk alltid lika roligt. Sedan käkade vi smått och gott och det var inte helt fel för en hungrig mage och ja jag fuskade IGEN då :( tog faktiskt en macka första på två veckor och ni skulle bara veta hur go den var, mmmmm ;)Men va fasen jag drack ju ingen alkohol så då tyckte jag att en macka var okej. Lekar fem kamp, hamnade i ett bra lag och ja vi vann :D mest tur tror jag för det var svårare än jag trodde att skjuta luftgevär.Ja men kul var det och vi hade tur med vädret också regnade hela tiden utom när vi hade fem kampen. Sedan åt alla kräftor, jag hade köpt några stjärtar bara på burk men nä inget vidare, åt några sedan satt jag bara och pratade med folk. Kräftor är inte riktigt min grej gillar mera att samlas och prata mm att umgås helt enkelt. kvällen gick fort och det gör den när man har kul och vid tolvtiden tog jag maken med mig och stack hem, de flesta började röra på sig då med så det kändes lagom, maken var inte så där värst nykter men väldigt glad ;) han fick det ena skratt anfallet efter det andra och sonen hade skit kul åt honom, han kunde inte sluta skratta :) ja säger då det den där spriten.
Somnade efter en stund och sovit nästan hela natten, gott.
Ja då var det söndag och jag har gått en kortare promenad idag, blåser ju storm ute :( När jag kom till Nynäs rakan kändes blåsten ordentligt fick stå emot och kvavt är det med, gnällig jag blev ;)S slutar snart att jobba, sista dagen för den här sommaren, kändes väll både bra och dåligt vad jag förstod av henne i går, bara att hoppas hon får hoppa in då och då men det tror jag :D. Ska på bilbingo, tror jag i allafall eller jag känner för det men sen får vi se har ju inga pengar och hålla på att låna hela tiden känns inte bra heller men kul vore det ;D Har inte varit en endaste gång i sommar förra var vi varje gång ja ja man kan inta vara överallt heller. Men kul vore det. Kramizar

Inga kommentarer: