26 augusti 2009

Luften gick ur mig....

Luften gick ur mig när de reste sig och gick, blev helt skit slut. Vi var så nervösa både sonen och jag att vi höll på att gå under. Men vi har pratat en hel del och vi har rett ut en hel del ( mycket kvar dock) fått veta lite mer än vad vi redan visste men det största problemet är..går det att lita på vad grabben sa? eller är allt ute på skolan i morgon? jag tror inte det, jag hoppas inte det, jag dör om det är det för då får jag nog en hjärnblödning :´(
grabben har tagit avstånd från dessa grabbar eller försöker är aldrig lätt att bryta sig ur en grupp som har ett järn grepp om en och det verkade vara seriöst det han sa. men jag är ju som jag är. Liter inte på någon jag måste bli överbevisad inte en gång inte två gånger men kanske sen. har tryckt i mig en bit av mint kakan som stod i kylen, tyckte jag var värd det efter detta möte. Men nu mår jag illa, ångest och är livrädd för i morgon. Är rädd för att det kommer ett mess i morgon där han skriver nåt, eller kommer hem och berättar. Jag måste släppa detta för ikväll annars kommer jag inte sova en blund, det gör jag nog inte ändå om jag känner mig själv, önskar att älsklingen var här. Saknar honom ofantligt ikväll.
Men han kommer en sväng i morgon innan han vänder och beger sig mot Hudiksvall. Någon maskin fabrik som fyller år eller har något jubileum, är inte så insatt i det. han kommer hem på lördag och då ska vi på 60 års fest i nabben på rökeriet, det ser jag fram emot :) God mat trevligt sällskap vad kan man mer önska sig. Han har en hel häftiga släktingar min make :) en av dem ägde vitvaruhuset i kalmar och han är mer vild än tam ;)Han ser till att det aldrig blir några dö stunder på en fest :D
Jäkla huvudvärk har jag så en treo och sängen,kanske jag får sova vem vet.

Svar:
Nettan
Jag tror faktiskt inte att han visste om något, han blev väldigt överraskad när jag ringde men tog tag i det på ett bra sätt, om det blir bättre eller sämre ja det vet man först om ett par dagar, tror dock att det kommer ta ett tag, tyvärr för det är P som lider hela tiden. Tack för att du bryr dig, skönt att ha vänner vid sådana här tillfällen :D


Tack Linda för de fina orden som du skrev, det värmde mer än du kunde ana.Blev tårögd för det är ju för sina barn som man lever och kämpar och just nu gör jag inget annat än att kämpar, känns skönt att man får lite beröm då :)

Nu önskar jag er alla en GOD NATT och sov så gott, jag ska försöka göra det i alla fall.

Inga kommentarer: