24 augusti 2009

Måndag igen då 24/8

Idag väkte klockan mig inte speciellt kul, när man precis somnat om. Älsklingen väckte mig halv fem och sa hej då :( gillar inte när han åker. Vet att det är fel att somna om men vem tusan vill gå upp vid fem tiden när man inte behöver. Men men det var bara att rea sig upp men gud vad trögt allt gick. Jag kom dock iväg i tid och han in till kalmar till kvart i nio, otroligt med tanke på all trafik som var, brukar inte ta 45 min in precis. Tentan ja vad säger man lite flyt hade jag nog allt för fyra av talen var från första tentan jag skrev och som M hjälpt mig att förklara och den förklaringen hade jag skrivit ner på pappret som man fick ha med sig, och det var höga poäng på dem. Så förhoppningsvis har jag rätt på dem i allafall, de andra vet jag då inte men det kändes ganska så bra, jag gjorde vad jag trodde var rätt och vad mera kan man göra, nu är den gjord för denna gång, blir alltid flera tillfällen så varför deppa ner mig redan nu ( det kommer senare )Hem, gick lite snabbare. Dottern och jag tog oss en power walk heter det visst i min mun kallas det en snabb promenad. Men gud så jobbigt det var, känns i bena och magen nu kan jag säga, gick i en timme i det tempot snacka om att vara svettig men det ska göra nytta säger ju alla som tränar så vi får hoppas de har rätt.
Är lite små förbannad här, sonen får mail från blizzard om att han håller på att sälja sitt account på WOW men det stämmer inte och de vill att han ska lämna ut sina uppgifter, låter mysko, men att skriva till blizzard är då inte det lättaste. Är en jäkla procedur men jag hoppas jag fick iväg ett mail nu. Skriva på engelska är jag inte orolig för, det är fel och så men det går att läsa även om man inte "böjer" orden rätt. Nu väntar jag mig ett svar, får jag inte det skriver jag väl ett till, skam den som ger sig.

Svar till Nettan:
Det är en klass kompis som har gift sig :D blev så glad för hennes skull och för att jag fick tänka på mitt egna bröllop, lika roligt varje gång :D

i morgon börjar sonen skolan, ser fram emot det men samtidigt är jag närvös. jag HOPPAS och ber till gud att det kommer gå bra för tre år till orkar jag inte, men samtidigt vet jag att gymnasiet tog verkligen tag i mobbningen av dottern så jag hoppas de gör det här med. men vet ej om jag orkar med denna oro hela tiden för den kan knäcka vem som helst. orkar med skriver jag klart jag orkar inte så menar jag men det är jobbigt för mig både kroppsligt och själsligt,, och vi ska inte snacka om vad det är för honom. han har varit och klippt sig så fin så, funderar på att färga hans hår men han vill svart och det vägrar jag han kommer bli så blek. Mörkbrunt och sitta länge, det blir tillräckligt mörkt i allfall på mig, nästan svart. Dags för mig med innan skolan, ser it som en grävling får boka tid med B innan nästa vecka men det stora problemet är att det behövs klippas, undrar om lönen räcker till det med? Den ska räcka till mycket känner jag nu. Jösses vad jag skriver, bäst att sluta. ha en bra dag kramizar :D

Inga kommentarer: