19 augusti 2009

Onsdag och solen skiner :D vad kan man mer önska sig....

Vaknade vid halv åtta men låg kvar och drog mig, så skönt så. Har haft en stund för mig själv, barnen sover så gott så och jag har inte hjärta att väcka dem. Ska med S in till kalmar, hon ska shoppa lite höst kläder och jag tänkte låna lite money se om jag hittar mig en Everest väst, helst en röd vi får se.

Bläddrat lite på Aftonbladet och jag blir så förbannad när jag läser om killen som är " SKÅDESPELARE" SOM HAR DÖDAT ETT GÄNG KATTER FÖR ATT HAN NJUTER VA DET grrrrrrr. Kan man bli mer förbannad, vet inte riktigt vad jag skulle gjort om det hade hänt smirre (troligtvis inget för det kan man ju inte i detta land). Såg även att Celine Dion skulle ha barn, snacka om att födas med en gulsked i munnen, men barn är alltid en lyckogåva om man bara inser hur underbart det är att få barn och tar vara på det man får . man har dem bara till låns :) Nu ska jag fixa till mig sedan blir det kalmar. Ha det så bra i solen :D

Inga kommentarer: