4 augusti 2009

Hjälp, jag e skit slut :0

Hjälp jag är skit slut, rundan var värre än jag minns den. Hade sällskap av M och S men det hjälpte föga, annars brukar det gå att prata bort det jobbiga. Känner mig lite svag men det beror på shaken det vet jag men för det behöver jag ju inte gilla det. S var så glad idag i allafall, hon kom i ett par brallor som hon inte haft på länge och blev genast mer motiverad till att fortsätta :)Nu har jag hinkat flera glas vatten men är så hungrig så magen nästan vrålar åt mig att äta nåt, ska det men inte förrän vid två tiden...timme dit ju :(. Känner mig lite gnällig. Ska plocka in lite saker i husvagnen, bra att ha den att distrahera sig med, stänga av ljudet i öronen och inte låsas om magen då. Syrran har lagt ut en film till på hemsidan som jag inte hade sätt, ja då kom de där jäkla tårarna igen, tycker det är så orättvist men inget kan man göra, ibland funderar jag skarpt på att inte ha djur men samtidigt ger de mig så otroligt mycket att jag inte skulle vilja vara utan mitt odjur, vet att det kommer en dag när man måste ta det där hatade beslutet, men hellre det än att de lider för det förtjänar inget djur.

har ingen lust att stryka nu heller men måste så stänga av datorn är ett måste annars sitter jag bara här ;) Tjingeling.

Inga kommentarer: