13 augusti 2009

Torsdagens tankar 14/8

Idag kommer älsklingen hem :) Längtar så. Skulle sova länge bestämde jag mig för i går när jag la mig men inte då halv åtta slår jag upp mina gröna, låg och kelade med smirre men blev rastlös och magen kurrade så gudens. Har varit konstant hungrig nu i två dagar, känns som att kroppen testar en och det är svårt att låta bli att äta. Igår kväll var S här och det var så kul att prata med henne, vi fikade ( Ja jag fuskade med en kopp the ) och pratade till halv tio tiden bara sprang iväg, hoppas våra scheman stämmer något så när så vi kan träffas. Kommer sakna hennes positivist och fnitter i klassen i höst. Men messade B och frågade om hon hade lust att hänga med till Rockneby Marknad och det ville hon, väckte sonen och då skulle han också med, kul. Hämtade henne strax efter tio. Marknaden var som alla andra mycket skit men sonen köpte en häftig tavla där det var 3 D och en t.shirt med monster energy på, häftig eller ? men som jag sagt tidigare gillar att gå och kolla in folk för det är specielle människor som finns där, menar inget illa om dem nu, jag e ju där med ;) Dags att shaka, återkommer strax. Det var gott blev en kakao som omväxling, dricker bara den och kycklingsoppan när jag fryser och det gör jag för jämnan nu, kan ju hoppas det betyder att jag förlorar lite fett :)
Inne på sonens skrivbord ligger det en choklad bit och den bara vrålar åt mig varje gång jag går förbi men jag har inte tagit den än, nöjd med mig själv. Men det är lite motigt just nu får ta en promenadis men vill inte för maken kommer ju när som helst, blandade känslor just nu vill och vill inte.
Känner att jag bara sitter och skriver meningslöst dravel så kramizar på er :)

Inga kommentarer: