25 augusti 2009

Tisdag ch jag ser nya utmaningar på min väg 25/8

Tänk att man är så där glad och allt är så bra som man kan förvänta sig,då självklart ska det komma något som gör att man raskt trillar ner igen.Har varit ute och läst lite på olika platser och fått veta mer skit snack om sonen, blir så jävla trött. Alla tror att han är helt dum i huvudet verkar det som, alla skriver en sådan smörja som de inte har en aning om. Menar det är folk som han inte har eller någonsin kommer att umgås med och de dömer honom, snackar skit och tycker han är helt blåst, på vika grunder undrar jag? menar dom känner honom ju inte! Personen som håller på är på go väg att förstöra hela hans liv och gör inte de jag pratat med något nu så kommer jag göra det. Vet inte hur än men på något sätt måste detta få ett slut.
Idag åkte han iväg med kusinen till skolan, snällt av M för jag tror att han var lite nervös och det är inte så konstigt menar folk tror ju han är helt blåst och gör väldigt konstiga saker, som han inte gör eller har gjort. Håller dock tummarna på att dagen blir bra och att klassen är någorlunda okej, annars vet jag inte......

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, promenaden blir det och lite läsning, började på en bok i går. Johan Grisham´s Utpressningen. Den verkar lovande, har inte hunnit så långt än men ja den blir bra. är lite förvånad över mig själv för jag har lämnat mina kärleks dravel till böcker och gett mig på lite deckare mm, ovanligt för att vara lilla jag då.Men jag tycker det är intressant att få tänka lite när jag läser och att allt inte är så självklart. Precis som i själva livet man befinner sig i.
Har börjat tröttna på att leta efter en ängel till min nacke, hittar ingen som jag gillar, eller är den för stor eller ja det är en massa eller och det börjar bli jobbigt. har börjat kolla runt på lite andra saker och fastnat lite på ett Keltiskt märke, men jag vet inte än. Suger lite till på den men det kan bli snyggt det med.Letar bra bilder på nätet men hittar inte den som jag vill ha men det kanske man kan rita själv eller någon som är duktig kan gör åt mig. Någon som är duktig på att rita, skriv en rad :)Nu ska jag få liv i dottern så vi kan ut och gå. ha en bra dag och njut av solen för i morgon har de lovat regn, om det dock blir så är en annan femma. Det märks. kramizar på er :D

1 kommentar:

Tiagirl sa...

Nu ska vi se här...*kavlar upp ärmarna och vässar pennan*

Sudda ansiktet på dom som är med...jag vill gärna se foton från ditt bröllop så sudda bort mannens ansikte eller nåt!!

Vad det gäller det du hittar på nätet...ta skärmdumpar så fort du ser något och spara i en mapp. Det är lätt att radera inlägg, sidor osv och då finns det liksom inte några bevis...

Har en slags tribalängel jag skickar till dig som jag gillar, såg den igår när jag rotade i min tattoomapp!! Kanske inte är nåt i din stil men jag gör det ändån för nu kann jag inte se en enda ängel utan att tänka på dig! :)
Har hört att A i Blomster här tar 500 kr i timmmen, för mig är det en udda prissättning men det funkar säkrt också!! :)