9 augusti 2009

Söndag 9/8

Sovmorgon, vaknade första gången vid 04 men då hade jag ingen större lust att gå ur sängen, sedan vid 9.30. Idag har vi fuskat känner mig lite skyldig. Förstår dock inte varför menar jag drack en kopp the och åt en macka med kaviar och ost på..vad kan hända? Men nu känns det inte bra för min egna själv disciplin jag ska inte ge efter för det där behovet som kommer och ändå så gör jag det men bara ibland. Nu kommer jag lida för detta hela dagen och må skit men ja jag får skylla mig själv, det tråkiga var att det inte var gott :( Idag har jag inga planer på nåt så jag funderar på att ta en tur ut till stranden, bara ligga och slappa och bränna mig troligtvis :) Har ett ställe ute på oknö, raggarbadet kallar man det och det är lagom liksom, gillar att vara där man kan bada om man vill sola och vara ifred.Har en bra bok så det låter väldigt lockande just nu se om S följer med annars tar jag hojen och sticker iväg ett par timmar.
Gårdagen var bedrövande vet inte vad om flög i mig så deppig blev jag, funderade över både det ena och det andre, menar vad ska jag göra sedan när ungarna är utflugna? om jag har svårt med en vanlig lördagskväll med alla hemma. Ja jag måste nog ta mig en funderare på det .... en annan dag för nu blir det sjön :D

Inga kommentarer: