30 mars 2009

Måndag 30/3

När klockan ringde idag visste jag att det skulle bli en jobbig dag, och jag fick rätt. Jag har varit på gränsen att somna precis hela dan, snacka om psykiskt jobbigt.Hade ett besök inbokat mellan 8.30 och 9.30 sedan var vi lediga till 13.00. Lång väntan på att nästa lektion ska börja. Fikade med S och C, var väldigt länge sedan och det är kul att träffas och prata bort en stund. C ska gifta sig i juni och jag ska dit och titta, ser fram emot det. Lunchade med E och M och sedan var det bara att kliva in i distans studion och låta timmarna gå, väldigt sakta gick de. Vi var tvungna att skriva upp oss på listan idag om vi skulle med till Stockholm i Maj, och jag skrev på. Ångest massor av ångest, jag har inte råd att åka till stor staden men vill så det värker. Gå på Dramaten, shoppa gå i gamla stan och äta glass på djurgården. Undrar lite om jag föder de andra i hushållet om jag kan spara in min mat ranson till resan istället? Jobbigt när det blir så här :( Hem och åkte iväg och handlade lite till mitt tomma kylskåp, nu är det mindre tomt, men inte är det mycket idet för det. Gjorde värsta gourmé middagen...korv med bröd. Alla i familjen jublade över min ambition att behaga dem med god och näringsrik mat ;)orkade inte tänka vad de tyckte, önskar bara att klockan var 21.00 så Cityakuten började och jag sedan fick gå och lägga mig. Hoppas verkligen att jag är piggare i morgon för annars blir det en jobbig föreläsning....

Inga kommentarer: