20 mars 2009

Fredag 20/3

Ja äntligen lite pengar på banken :) tyvärr e de sonens men jag lånar lite. Har städat hela huset var en utmaning, var lika slut som när jag sprang tjejmilen tror jag eller lika svettig i all fall :) Sedan in till kalmar och fixade det jag skulle på bilden, hämtade min tenta, ett halft poäng ifrån godkänt lite irriterande men bara att göra om e ju van vid det. Handlade på Maxi för sonens pengar aj aj men det blir varm smörgåstårta ikväll och det får gärna kosta lite då sedan kan man leva på luft i veckorna men på helgerna vill jag ha god mat. S var då med och av någon konstig anledning visste hon att Coop hade små godis för 2.90. Var tror ni vi hamnade mm riktigt i godis disken, blev en stor påse för "bara" 35 kr i vanliga fall hade den gått på 80 kr minst men nu e då problemet att det ligger där och gör att man blir sugen :/ mindre bra då man ska försöka komma i bikini måtten till sommaren då. Inte för att jag igentligen bryr mig för jag ser ut som jag gör och kan knappast ändra på så mycket. Hör väl till åldern kanske att man accepterar hur man ser ut man kan ju inte göra mer än försöka. Vi han med en sväng till en klasskompis som hat fått bältros, stackarn tycker så synd om henne, det sitter i hennes öga och panna + huvudet och hon har så ont, gav henne lite Tulpaner för att muntra upp :) Älskar tulpaner men det gör smirre med så det går inte att ha dem inne och då kan det lika gärna vara. Nu ska jag börja med smörgåstårtan vattnas i munnen bara att tänka på den, ha en trevlig kväll :D

Inga kommentarer: