29 mars 2009

Kväll.. söndag

Vilken kanondag detta har varit, känns att man gått en långis för jag är skit slut och blossande röd i ansiktet, solen måste ha tittat lite för mycket på mig. Har tagit tag i akvariet, kändes inget vidare att börja röja i det, skitigt till max och så luktade det fasen så illa i det med, men nu är det nedpackat och sanden är ren men resten är kvar och det måste jag gno skiten av men orkar inte det just nu ikväll då. Gav bort all mat till en granne och nu känns det som ett avslutat kapitel för denna gång. s och K hade en bra dag i Nybro, de körde 15 mil, sedan hem hit och skulle smöra lite för svärisarna då, de tvättade och städade så bilen sken värre än något annat. men risken är väldigt stor att de får låna bilen igen nu och det var nog poängen. Jag gjorde mig till och fixade pannbiff med lök, sås och potatis och massor med morötter. Det var ganska poppis och nu sitter vi alla som slöa sillar, mätta och belåtna. har försökt hjälpa S med lite uppgifter men då la hennes skoldator av, otroligt har den hållit i tre år snart kan den väl vara hel de sista månaderna med, blir tokig. Menar vad gör man i skolan utan dator när allt finns på datorn, jo det kan man undra. Själv försöker jag kämpa med att hålla ögonen öppna, så det blir att hitta på nåt inte sitta här för då sover jag snart. Tjingelingen :)

Inga kommentarer: