9 mars 2009

Måndag 9/3

Bra morgon, solen sken in genom fönstret och genast var det lättare att gå upp :D Frukost, blev en nyttig sådan (mitt nya liv börjar idag då)ingen Dallas sallad här inte. Barnen iväg och det blev så härligt tyst och helt plötsligt visste jag inte riktigt vad jag skulle göra i 30 min ? ovanlig känsla, gick här och tittade på mitt hus och önskade att vi snart kunde börja med renoveringen, vill vill så mycket det. Men som vanligt är det pengarna som styr och det hatar jag :( In till kalmar och musiken, idag har vi varit ett sådant kanon team, vi har satt ihop vår musik till gestaltningen kanon bra. Är så stolt över oss för det var då inte lätt, inte om man är nybörjare som vi då. I morgon ska vi träffas igen och då ska vi gå igenom vår gestaltning, vem som ska göra vad och så. Det kommer bli kanon bra :)P ringde och jag trodde jag skulle gå i bitar, att de inte kan sluta, nu hade någon låst fast ett hänglås i mopeden så han kunde inte köra hem, han fick hjälp av skolpersonalen men va fan rent ut sagt, vem är så här barnslig, för det är vad det är barnsligheter vore de 6 år kunde jag kanske förstå deras okunskap men detta är otroligt barnsligt. Hem och mötte S i dörren, hon hade varit och tränat, jag skulle handla och hon ville med så det blev en vända in till medan hon duschade.Att handla är ingen rolig grej längre liksom, allt är svindyrt och inte får man nåt med sig hem heller. Man går där och tittar på eller efter extrapriser och ändå är summan på 5-600 kr varje jäv.. gång. Nä fram för mera billig mat. Hem och gjorde varma mackor med massor av tonfisk/lök/chilisås och skinka/champinjoner/vitlökspeppar så smarrigt så. Så var det kväll och jag är skit slut nu ska jag då i egentligen plugga lite men nä känner inte för det alls, har en omtenta på lördag och har då ingen lust att plugga till den, jag börjar i morgon, fel tanke sätt jag vet men hjärnan är inte med ändå så då e det meningslöst att försöka. Nä det blir mys overallen och mysa i soffan är ju City akuten ikväll sedan kommer John blund....

Inga kommentarer: