18 mars 2009

Onsdag 18/3

Solen skiner, det är ljust och jag blir glad. Vilket underbart sätt att vakna på. Har sovit hela natten men drömt helt sjuka drömmar, det märks att det är mycket som snurrar i ens huvud just nu, det kommer fram i mina drömmar. Idag var det inte så lätt att få sonen ur sängen, han vill inte gå till skolan och jag förstår honom till 100 procent, men han åkte och jag hoppas han får en bra dag. Själv ser jag inte fram emot min dag eller inte förmiddagen i allafall, ska till mödravården, jag är dock ej med barn (tack och lov) ska byta min spiral och det är inget vidare, kan jag säga då det är tredje gången jag byter ut den. Den har dock en hel del fördelar som gör att man står ut vart 5 år med att byta den. Men solen skiner ju och jag vill ut och gå och fota men vet att jag troligtvis blir sängliggande med smärtor, inte så värst inspirerande när det är kanon väder ute. Får droga mig och ge mig iväg ändå. Ska ta tag i mitt läsande med för ju snabbare jag får det läst så får jag mer ledigt och det vore underbart. Ska ta en tripp in till Kalmar ändå en dag och fixa det sista på bildmappen som jag glömt, hämta min tenta med om rörelsen, tror inte att jag klarade den biten men bättre att ha två delar att göra om än alla fem, och igentligen tre av fem är väl ett bra resultat, tycker jag i allafall. Näpp dags att råna banken innan jag beger mig till mödravården. urk vill inte :(

Inga kommentarer: