16 mars 2009

Förbannad Jag nä varför det?

kan inte skriva allt som jag vill längre och det gör mig tokig, vill bara slå nåt hårt i vägen och skrika, jag hatar så jag blir rädd för mig själv, men nu har jag gjort det och nu har bollen börjat rulla, synd bara att det inte är någons huvud. Vet snart inte vart jag ska ta vägen eller göra känner inget stöd från de som borde hjälpa mig, vad gör jag ?????? snacka om att känna sig hjälplös och sedan får man då höra att jag är så löjlig och oroar mig för ingenting men hallå får jag slå till någon jag vill så det värker verkligen vill jag det, de säger att jag är en curling morsa som tar över mina barns liv och att de inte får ta egna ansvar, kan man bli mer sårad över dessa ord, jag gör allt för mina barn och det skulle ni också göra om ni var några riktiga föräldrar. Ta tag i era egna ungar innan ni gapar över mina. Ibland kan man undra hur föräldrar tänker när deras egna barn styr hemmet och föräldrarna ej har någon koll alls vad deras ungar gör, det är lätt att blunda, det kanske går vem vet men jag accepterar det inte längre om jag så ska vända upp och ner på hela denna jäv håla så ska det bli ändring för nu har jag fått nog.

Inga kommentarer: