13 mars 2009

Fredagen den 13.....

Japp fredag den 13 är det idag och då ska allt gå fel..eller? Nä kan inte hålla med om det för dagen har varit kanon. Morgonen var dock lite stressig då jag hade väldigt svårt att ta mig ur sängen i rätt tid, fy på mig. Jag har så förbaskat ont av min magkatarr så jag snart går av på mitten.Men positivt tänkande och lite medicin så går det nog bra, i allafall inbillar jag mig det. In till kalmar och redovisningen då, allt gick kanon. Vi var 10 grupper och de första 6 gick väldigt bra sedan blev det segt man liksom tröttnade. Allt var däremot väldigt intressant att titta på men det är ju fredag så. Var inte så nervös innan vi skulle göra vår grej men precis innan fick jag ett mess och ett telefon samtal som inte var så kul så jag blev lite ledsen men det gick bra ändå, vi fick positiv respons och två veckors slit var över, bara så där (knäpper med fingrarna)Hem och ska förbereda mig för i morgon, läser och jag vet ju allt och kan dessa ord både baklänges och framlänges, är så trött på dem så jag snart spyr. har ingen lust med något och resten av familjen är små irriterade och vi bara tjafsar just nu, skit tråkigt men alla är trötta och då blir det lätt så här, så det är bara att bita ihop och se glad ut och trycka in lite mera ord som Fonologisk medvetenhet .... Ska titta på film istället tror jag. Orkar inte med mig själv så bay

Inga kommentarer: