19 mars 2009

Torsdag kväll 19/3

Dagen har gått i läsandets tecken och boken är nu slut, skönt för den boken som är kvar är det bara ca 100 sidor och det är inget problem :) Frågor på det sedan ledig. P verkar ha haft en ganska så bra dag idag och han har låtit bli datorn, riktigt chockad är jag han satt bara en liten stund sedan blev han rastlös och gick in till grann pojken och var borta i nästan 2 tim. Han måste ha abstinens på kompisar stackar när han inte umgås med någon men grann pojken är bra så det funkar nästan alltid. känns tryggt. Min mage är bättre och det har lagt sig fy attan att ha så här ont varje månad, fattar inte att alla tjejer står ut. Är bortskämd med denna spiral förstår jag ( ler) är bara jobbigt att byta den vart 5 år.I morgon ska jag göra mycket vet inte hur men göra allt ska jag, ska städa, besöka Kalmar fixa uppgiften och läsa och skriva frågorna sedan skall jag ha kväll och bara njuta, om det nu går. Nu ska jag slappa lite innan Medium och sedan är det sängen, sova är bland det bästa jag vet. Fick en påminnelse idag om en kanon låt, Tack tiagirl för påminnelsen lägger upp den så alla kan njuta av gamal god musik :) Ha en trevlig kväll :D


Inga kommentarer: