15 mars 2009

Söndag förmiddag 15/3

Lugn morgon, fick sova till 09.30 skönt. La oss inte så sent ändå igår men trött var jag allt, tentor tar all kraft ur en och man är som en disktrasa efteråt hela dagen är förstörd. Var inbjudna till grannarna och det hade varit skit kul men jag orkade inte får bli en annan gång. Vi ska dit idag ändå och fira deras dotter som fyller 15 år, Grattis L :)


Igår var det då Melodifestival och J fick rätt opera låten vann, var lite nervös för Ugglas var nära och vinna, även om texten var bra så hade den inte passat som vårat bidrag i Ryssland, tyvärr men sant. Vet dock inte om opera går hem heller så vi får se om vi ensingång kvalar in till Eurovision,at all. Det är alltid svårt att bedöma musik och hur folk i andra länder tänker och tycker, smaken är ju som bekant delad. Hamnade på tv4 fakta och ett program från en akut mottagning i USA, verkligen intressant snacka om att läkarna gör ett häst jobb, är en stor beundrare till det yrket eller inte, hörde idag att en svensk läkare har opererat onykter, han blev visst stoppad med 0.93 promille i kroppen och det skulle inte jag villa ha i min läkare när jag blir opererad.
Nä nu ska jag ta tag i mitt liv, bädda rent och gå på kalas, låter skoj. Tjingeling :D

Inga kommentarer: