17 mars 2009

Tisdag morgon 17/3

Vaknade tidigt fasten jag inte behövde det, så typiskt. Sonen får vara hemma idag han sover och det är lugnt. S ska snart till skolan och sedan måste jag göra allt som jag inte gjorde igår. Luften gick ur mig i går totalt. Känner mig totalt tom idag och allt känns skit som om det inte spelar någon roll för alla regler och lagar styr allt. Trött blir jag på detta . Det måste bli en ändring i allafall och blir det inte det finns det högre personer att gå till och det kommer jag att göra..ingen tvekan denna gång, det är vi om är drabbade och då ska inte vi bestraffas. Jag har fått lite tråkiga kommentarer från folk, inga nära dock men ändå sårande ord. De tror att de vet hur man känner sig och att man endast överdriver, men det gör jag inte. Men som sagt var kan inte skriva här längre tyvärr och det känns jobbigt då detta har varit min livlina ibland, att kunna spy ut all galla och sedan gå vidare. Nu tar jag ingen för givet och sanningsenligt vet jag inte riktigt vem jag kan lita på, vem som tror på mig för jag känner mig väldigt ensam just nu. Vet att jag inte är det men ja vad säger man. Trött och så tom :/

Inga kommentarer: