22 mars 2009

Söndag 22/3

Jaha vart tog våren vägen?
I går var det varmt, soligt och underbart. Idag är det kallt grått och snöar :( kan man bli mer deppig eller ? Har haft en jobbig natt igen, mycket konstiga drömmar, den ena värre än den andra. Vaknade tidigt med även fast jag somnade efter ett, så irriterande. Var uppe före maken och det är lätt räknat som det händer, vill jag lova :)Har hunnit med en del, läst färdigt böckerna och skrivit 5 frågor, om det är vad de vill är en annan femma men det är svårt att få fram övergripande frågor från två böcker, inte min grej riktigt. Jag får prata mig ur det på tisdag i värsta fall. Maken och jag tog en promenadis i snöovädret och det var skönt konstigt nog. Hämtade min musik bok hos E som lånat den för att fixa sina frågor. Luncha lite och nu blev jag slö :) har strykt en massa med så just nu känner jag mig nöjd och kan sitta här och skriva lite. Känner för en bra film men har ingen :( vet inte riktigt vad jag ska göra nu .....

Inga kommentarer: