8 mars 2009


Hjälp vaknade för en stund sedan, lång sov morgon. Var i oförsig inte hemma förrän vid 2 i natt men ändå. Maken sover sött och det får han göra och sonen kom precis hem från Lan natten med sina kompisar.S sitter och läser i vardagsrummet, en slapp söndags förmiddag verkar det bli. har suttit med musik uppgiften och nästan fått den färdigt men det är kluriga frågor och jag blir så jäkla irriterad när jag inte förstår vad det är de vill att jag ska skriva och i morgon måste jag lämna igen boken till bibblan, not najs at all. I går var vi på 40 års fest i B-Måla. hade skit kul, god mat och rolig underhållning,tävlingen var om melodifestivals vinnare genom åren, gick inget vidare men är inte min grej riktigt eller det är det väl igentligen men kom knappt ihåg en enda lite pinsamt kanske, lyssnar ju inte på de låtarna precis och då fastnar de inte.God mat och dricka fanns det gott om och stämningen var på top, en lyckad kväll, hade skit kul.Var och lämnade P mobil på media Market i fredags och det skulle ta en månad, lång tid i mitt tycke men det får gå, han har ju sin gamla i reserv så länge fastän han redan gnäller över hur dålig den är. men han har ju en och det är viktigast. Igår kom jag äntligen ifatt med stryk tvätten, har haft ett tungt berg som legat och tjatat på mig men nu är det väck, var en sväng på spelcafet och handlade lite gotti, hem och fixade middagen sedan var det dags att åka. ja jag kan säga att min helg har varit underhållande på flera sätt lugn och givande. Nu ska jag sätta igång och steka kött, ska göra en gryta och har tagit upp en hel drös med älg revben, blir smaskens det, med grädd sås och massor av grönsaker längtar :) ha en nich day

1 kommentar:

Anonym sa...

Vem fyllde 40? Någon som är lika ung som mig!!!