11 mars 2009

Örk äckligt då..

S kom och bad mig följa med ut och kolla katten för han bar sig så konstigt åt, när jag kom ut var han under altanen. Trodde att S inte vill dra fram han därifrån då det kan vara ett himla jobb eftersom han trasslar in sig bra därunder. men tro det eller ej katten kommer ut med fart och visar stolt upp vad det var han gömde för S...en död fågel. Han har lyckats att döda en liten fågel, kan ju inte bli arg på honom för det är ju hans natur men gillar det gör jag ej. nu är han så nöjd så katt skrället :)

1 kommentar:

Anonym sa...

EN LITEN fågel...va glad för det du... Här kommer madam hem med skator större än hon själv. DET är irriterande. Särskilt när hon gömmer dom under sängen tills det börja lukta...*s*
Men här har hon inte kommit in med nåt va jag vet...däremot fick jag ju vårkänslor igår och stääädade altanen...låg nog en ica-kasse med fjädrar och fågeldelar. Urrrk...