17 mars 2009

En lång dag är snart slut....



En av de längsta dagarna i mitt liv är snart slut och jag känner mig som 100 år. Kan förstå farmor när hon säger att hon är trött. Jag har inte gjort någonting allas idag, tydligen för jag har allt arbete kvar som jag skulle gjort, men det kommer en ny dag i morgon och jag hoppas den börjar med solsken och att det håller i sig hela dagen, min själ behöver det. I morgon ska jag göra ett besök på ett ställe som jag bara besöker i yttersta nödfall, ska byta min spiral och det är inget vidare, ser inte fram emot det. Får ont och blir säng liggande inte jag van vid precis.Ska läsa mina böcker i morgon tänkte jag och se om jag kan komma på några bra frågor, sedan hoppas jag att telefonen är lugn och att det blir bra för sonen med.Blir det så är jag nöjd. Ikväll är det Navy och The menthalist tycker det sista är ett kanon program, han är så kanon snygg när han ler :)Tur att det finns lite ögon godis att titta på ibland ;)
Är trött, känner mig tom och allt är upp och ner men annars är väl livet okej just nu, eller?

Inga kommentarer: