14 mars 2009

Lördag 14 Mars

Lång dag..vaknade redan vid 7 och det är lördag, vore förbjudet. masade mig upp helt slut kände jag mig, ville inte åka in till Kalmar kan jag lova. Efter lite näring gick det lättare dock och in kom jag med fart, min älskling skjutsade in mig. Fick en bra bänk, aldrig suttit där förut och sedan skrev jag nonstop i 2 ½ tim sedan var orden slut, läste igenom en gång och lämnade in. Klart för denna gången då (är 8 gången jag skriver, man kan undra när de är nöjda? ) Ringde maken som var i kalmar igen och övningskörde med dottern, de hade lånat svär fars bil och det hade gått bra, kul :) Handlade mat otroligt så dyrt allt är :( Sedan hem. S och jag gick till Spelcafeet och handlade vårat lördags godis, blev för 20 kr och knappt en halv påse men det räcker man ska inte överdriva. Sedan mötte vi upp E och S ( de är mina klasskamrater) och vi tog en lång promenad ut till Oknö, alltid lika kul att gå och prata man får liksom nytta med nöje kan man väl säga, men jag var slut när jag kom hem, blev en lång promenad i slutänden. Fixade middag då halv sittande. Blev potatis gratäng och kyckling med ört sås, riktigt smarrigt. De andra tog hand om disken och jag hamnade här. Nu är det tyst i huset för de andra tre är i garaget, två målar och en meckar moped. S ska snart ha UF mässa på gymnasiet och de håller på med en disk där deras korgar ska stå, den blir fin. Nu ska jag bara slappa resten av kvällen för det förtjänar jag, ska titta på Melodifestivalen men lär bli besviken, tror inte min låt kommer att vinna. Blir väl den som man minst vill ska men man kan bara gilla läget inget att hetsa upp sig för.

Inga kommentarer: