28 mars 2009

Lördag 28/3

Trött, vaknade själv runt 9 tiden men låg kvar en stund i värmen, älskar att ligga så, att veta att man inte behöver kliva upp. Allt är tyst och lugnt det är lördag. För ovanlighetens skull låg maken kvar bredvid och sov så sött, men vet ju orsaken till det :) Frukost tillsammans idag nästan alla , P sover än. har inte mycket planerat idag och det känns väldigt bra, ska dock försöka hinna med att skriva lite på min uppgift och gå en lång promenad. igår var det då mässa, otroligt mycket folk. Kul för ungdomarna, orkade dock inte gå där inne för trängseln och värmen, men det blev lite kort som jag ska dela med mig :)
De fina korgarna som de gjorde och sålde två av :) Kul.


Mycket folk :)











Deras plats :)












Önskar att jag hade photoshope, och att jag förstod mig på det, ska gå en kurs tror jag ;). Kvällen fortsatte sedan med trevligt besök, J och B kom och vi åt varm smörgåstårta, lika gott varje gång. Sedan spelade vi kort och spel till tolvtiden, då hade S slocknat för länge sedan och vi var som zombies bara P som var pigg men snorig. Blev att avsluta dagen och göra ett besök i sängen, somnade bums ovanligt men så skönt. Detta var då min lediga fredag.
Nu är det lördag och ja vad som händer idag skriver jag om sedan ;) Tingeling

Inga kommentarer: