6 mars 2009

Fredag kväll

Ja då börjar denna dag också gå mot sitt slut. Dagen i Kalmar var små fuktig (det duggregnade)men vi sprang mest i affärer, fattar inte hur jobbigt det är igentligen att gå ut och in i affärer och leta men aldrig hittar man nåt, skit tråkigt är vad det är. S hittade dock lite små saker men inte det som hon sökte, blev en klänning tills i kväll väldigt fin. kul att hon ska ut, Hon och A håller på att fixa till sig och smuttar på ett litet glas, fnittrar och har sig, det är precis som det ska vara men aldrig har varit så ikväll är jag glad. P har det däremot inte lika kul, blir nog inget lan som vanligt, de lovar men sedan blir det inget och han blir ensam igen, otroligt irriterande varför lova då? Älsklingen har varit så gullig mot mig han har köpt semlor :D älskar dig PUSS. Dem ska vi snaska på till en film ikväll. Vi kanske blir ensamma ju ;)Sprang på B och J i Kalmar pratade lite med dem och helt plötsligt blev jag då intervjuad av radion om schlagerfestivalen, ja det var väl inte så mycket positivt i oförsig som jag sa men det var sant. Är inga höjdar låtar med eller de är väl bra men inget som slår i Europa men det är vad jag tror. Är så stolt över min syrra M som har hållit uppe nu i 4 dagar med rökningen, ursvårt kan jag tänka mig men sänder positiva tankar dagarna långa och håller tummen hårt för att det ska gå denna gången. Sitter och lyssnar på tjejerna, de lockar håret eller nåt och de skrattar och pratar om boys, det är så här det ska vara blir glad ända in i själen när jag hör dem, tänk om det vore så här jämnt, bäst att njuta när det är det då eller vad säger ni? Nu tar jag kväller :D

Inga kommentarer: