6 mars 2009

Fredag 6/73



Det är fredag och jag är ledig..så SKÖNT. Sov till 7.30 och sedan frukost med ungarna, de iväg till skolan och jag satte igång att storstäda huset, det är klart nu då, skinande rent. har kommit på att det är ett gym pass att städa, lika svett efter det som en timme på gymmet så det måste vara en effektiv tränig att städa. Har varit väldigt slarvig med det på sistone. Nu ska jag ta mig en dusch och fixa till mig, sedan ska jag in till Kalmar med S, hon skulle shoppa nåt tills ikväll när det är fest på gång, kul för henne. :)Själv måste jag till Media Market och lämna in P telefon som har fått spelet, har blivit en blå rand över skärmen, så jäkla sur vi köpte den för knappt 3 månader sedan och den är redan sönder, hatar sådant. Hatar att man måste tjafsa med för att få hjälp, kan ju hoppas att de är bra på media market än vad de har varit på andra ställen.
P och M kom hem nu och ska luncha, maten i skolan dög visst inte i dag så det blir nudlar istället för dem.Min lunch vet jag inte riktigt vad det blir men jag kommer nog på nåt. Tjingelingen :)

Inga kommentarer: