2 april 2009

Tisdag 31/3 och onsdag 1/4

Hello, har inte haft tid att vara här på ett par dagar, haft fullt upp.hade en hel festlig föreläsning i tisdags med Gry Forsells plast mamma, hon var häftig. Vilka dockor hon hade med sig, min blir lika fin ( inte då) Fick en massa tips och hjälpmedel så nu gör vi dockor för fulla muggar, det är skit kul. Till och början med visste jag direkt vad min docka skulle bli men nu nä nu blir det en afrikan med rasta flätor, tror jag? Det kan ändra sig igen under arbetets gång. Hem och gick en lång promenad i solen, vilket väder. Sedan blev det ny dag och en föreläsning med grupp tre. Kul att få vara i en annan grupp, känner ju inte så många av dem men det gick bra ändå. Vi spelade lite teater och det var skoj, hade skratt kamp :D Sedan blev det teater för hela slanten, såg två stycken och de var kanonbra bägge två. Vem är ensam hete den ena och dessa två skådisar bjöd verkligen på sig själv, de lyckades få oss vuxna att skratta och känna medlidande, ja det var kanonbra. Sedan mellan två föreställningar blev det fika på Kullzénska Caféet i kalmar, blev en paj med jordgubbar och mandel med vaniljvisp mm så gott. Var trevliga vänner och massor av små prat, trevligt :D. Sedan ny teater och nu blev det Ja, men och Nej, men. handlade om två hönor. vad jag skrattade, snacka om att likna höns. Barnen som var där älskade det och de var duktiga. Har haft en kanon mysig dag med vänner och teater. Men det bästa denna dag var ju messet som jag fick ca 15.35 från S. :D hon klarade uppkörningen så nu har dottern körkort, så stolt mamma så :D hem med E och hämtade sedan dottern och vi åkte och handlade, jag satt bredvid. Kändes bra inte nervös, hon kör bra men är lite osäker men det kommer bara hon får lite vana. Hem och fixade lite varma mackor sedan blev det soffan och Grey, sedan stupade jag i säng, full med olika intryck och känslor. God natt :D

1 kommentar:

Anette Krantz sa...

Hälsa S och gratulera från mig. Nu gäller det att hålla sig inne!!!