8 april 2009

Tisdag och onsdag 7-8/4

Värst vad dagarna går fort hinner inte hit ju. Börjar med tisdagen då, ja vad hände då? Snacka om bra minne. Var på högskolan och hade föreläsning, sedan redovisade vi våra kulturyttringar, sedan hem..kommer faktiskt inte ihåg vad som hände igår, sorry. Undrar om jag ska söka för det?
Idag är det onsdag och jag är ledig...så underbart. Inget mera Kalmar nu på två veckor el ja det blir mera, njuter. Vaknade innan klockan idag igen, blir lite små sur faktiskt menar när jag får sova behöver jag ju inte vakna. Frukost med barnen idag och de försvann sedan med min bil :( hur ska jag klara av alla mina besök idag utan bil ?? men S är tokig vill bara köra så det är väl bäst hon får det, p var inte sen på att hänga med, blev till och med gymmet för honom eftersom S skulle dit efter skolan. Bra han behöver det. jag då jag har varit väldigt duktig idag, jag har städat hela huset och det behövdes vill jag lova, hur kan så mycket skit samlas på en kort tid? Tvättar och står i känner mig så nöjd så. Tråkiga är att Smirre fick besök på altan när han låg där och sov av en annan han katt som pissade där inne, luktar gott nä tro inte det va. Fy fasen vad det stinker, så nu åker jag på att skura altanen tidigare ändå. maken lär jubla, jag år slita :) blir i helgen då. Har lunchat lite och då upptäckte jag att solen och värmen försvunnit, är kallt och grått nu skulle inte förvåna mig om det kommer en regn skur med, trist. tråkig post fick jag med, varför kan det inte komma roliga brev med pengar i eller vinster eller nåt sånt, behöver pengar nu. Påsk, nä hos oss blir det ingen påsk i år då, orkar inte plocka fram en massa tuppar och sånt, ris kan jag inte ha inne för Smirre tror det är hans leksaker, hmm not då. Påsk mat får vi hos svärmor så jag behöver bar fixa påsk ägg till familjen och sedan är det klart, lätt som en plätt eller hur.:)
Nä lotta ta tag i ditt liv. Tjingelingen :D

Inga kommentarer: