8 april 2009

onsdag kväll...

Tänker så det knakar, vill men vet ej om det går. Varför ska det alltid vara pengar som styr ens liv. Sitter och hoppar på You tube och drömmer om alla konserer jag skulle vilja åka på, men bara kan drömma om. Vill gärna på Sweden Rock helst lördagen men ja vi får se vad det blir. Luften gick ur mig efter maten jag hade planerat massor men sitter bara här och fladdrar runt på nätet. Inget på tv heller så vad händer en vanlig onsdags kväll? Inget ser det ut som.Är glad för en tjej i kväll, så där löjligt glad som man kan bli när någon är kär/intresserad. Finns ingen mer underbar känsla, man ser personen och plötsligt får man ögon kontakt och det står stilla, har man upplevt det så påminns man ibland så där när man ser den man älskar, jag har det och älskar fortfarande efter 21 år och är så glad för vad jag har. Önska nu desamma för dig ;)

Inga kommentarer: