19 april 2009

Pest och kolera......är det någon skillnad

Plötsligt blev allt tråkigt, har ingen lust med nåt och ändå känner jag för att göra nåt. Snacka om att man är knäpp. Känner mig låg, ensam, otrevlig och osocial, jag är inte något av dessa i vanliga fall men så plötsligt kommer det något över mig, får en massa konstiga tankar och känner mig värdelös. Har en massa funderingar i huvudet och hemska drömmar om nätterna, så en stor del av detta låga humör beror på sömn brist men man kan ju inte sova igen förlorad tid så lägga sig är inte att tänka på. Vill ha hem maken och sonen men samtidigt inte för då blir det en massa måsten, mat och andra tråkigheter. S stör inte hon läser och det är tyst här, gillar jag. tyst och ensamt totalt olikt mig. Har inte känt så här på väldigt länge nu, mår bra och allt flyter på men samtidigt så stör jag mig på allt, vill en massa och inget händer, funderar och allt blir fel.Skulle vilja börja med en massa saker men tittar bara på det och går ett varv till i huset, inget blir gjort. Allt är tråkigt och jag är gnällig. Hoppas ingen läser detta för det är mest en massa skit och tråkigt dravel, tror att jag tar ett täcke och kryper ner i soffan och ser en film, en sorglig det skulle passa mitt humör just nu.

Inga kommentarer: