2 april 2009

Torsdag 2/4

Sov till 07.30, upp och skakade liv i en trött son, S kom uppfarande från källaren och stressade runt i köket, blev tokig. Man ska inte stressa på morgonen. Fick i oss lite frukost och S körde till skolan och jag hem, måste ju ha bilen till Kalmar sedan. Hem och gjorde lite nytta, men inte för mycket, hamnade här ju :)Har kollat igenom lite bloggar och så som jag inte hunnit med de sista dagarna, för mycket att göra men får inget gjort. Så typiskt mig, har en omtenta på fredag och har jag läst nä, skit tråkigt ju. men måste ta tag i det i kväll. Kl 11 ska jag bort till gyn och kolla upp mig lite, fick ju återbesök efter sista besöket för att de hittat nåt, bra att de kollar upp oss gamlingar :D Sedan blir det lite lunch och sedan in till kalmar och fortsätta göra dockan klar. Satt en stund igår men blir inte klok på hur jag vill ha det och alla andras är så fina men idag ska jag inte titta på de andras jag ska göra min och sedan får det bli som det blir, ingen BIG DEAL eller hur? Vädret däremot älskarjag, så härligt med dessa ljumma vindar och sol, bara myser. Blir härliga promenader om kvällarna och jag mår ganska så bra nu i min stackars mage. Om det är bra nä det tror jag inte riktigt på men vi tar en dag i sänder, liter inte på dem och kommer aldrig mera att göra det heller, för jag är sårad in i den djupaste plats i mitt hjärta och det försvinner aldrig, Nu ska jag fixa till mig lite sedan gå bort mot Vårdcentralen och lida lite :/ det får gå.

Har ni lust att se ett klipp med en pilot som är cool lugn och gör en kanon landning, se och häpna det gjorde jag. snacka om att iskallt ta ner ett plan i Hudson floden och alla klarade sig.

Inga kommentarer: