26 april 2009

Söndagskväll den 26 April

Denna dag gick den med fastän jag hade så mycket att skriva, jag skrev till och från hela förmiddagen sedan tog jag paus, hängde tvätt mm.Har även hunnit med lite utflykter och lite skrivande sedan hem och laga middag, tog flera timmar, nästa gång ungarna bestämmer hemlagade snitslar så ska jag tänka ut en bra dag att göra det på och inte börja kl halv sex på kvällen, tar ju ett tag liksom...men gott var det. Maken har jobbat hela dagen, var hos han och lämnad lite fika och vilket ställe de arbetar på, blev väldigt avundsjuk, snacka vad man kan göra om man har pengar. B kom hit och la i lite färg i mitt hår, fick höra i veckan av S att jag såg ut som en grävling, snällt nä inte speciellt. hatar dessa gråa hemska hårstråna som tvunget kommer tillhör väl åldern men eftersom jag endast är ca 30 år då :0 ( eller är det inte så? ) så borde de inte komma än tycker jag då i allafall. Nu är jag då mörk i hela håret igen och det känns bra :)Har sett Bones och tagit en välförtjänt dusch, luktar blåbär (sniff) luktar så gott så :)har skrivit ut mitt arbete och packat väskan, allt är förberett för morgondagens resa in till kalmar och skolan igen, nu är det slut på det roliga och jag får lämna barnen än en gång, men ska snart tillbaka, jag får tänka på det om det blir abstinens. Ibland önskar jag att jag hade någon med små barn i min bekants krets men alla är stora nu så man får sniffa på dem när man arbetar ;)Jag låter helt sjuk ju, jag är dock inte det älskar bara barn i alla dess former :D
Tror att jag ska göra som kissen, lägga mig och sova, har inte fått så många timmar denna helg heller undrar varför, nästa helg är det valborg och sedan 1 maj och då får vi gäster ingen lugn helg då heller.. ja ja jag är ju ung så jag klarar nog det med, sova får man göra när man blir gammal eller hur ????
God natt på er alla. Tänk på era nära och kära och tala gärna om det med för man vet inte hur snabbt de kan försvinna....jag vet det :( Saknar mina föräldrar i kväll.....

Inga kommentarer: