2 april 2009

Torsdag kväll

Idag har varit en bra dag, mitt läkarbesök på fm gick bra det var ingen otäckt sjukdom de hade hittat och skönt är det. Jag hade en skön promenad till och från läkaren, lunch och sedan kalmar. har hunnit mer eller mindre färdigt med min docka, är nöjd, den blev bra när ögon och hår kom dit, är förvånad över mina kunskaper ;)



Det här är då Frank från ja det vet jag ej än men det får jag hitta på nåt, inga händer än och no feet but stilig som få ;)














Ska åka till Ålem nu och sätta en blomma på min pappas grav. är tre år sedan han somnade in hemma hos oss. Tre år av saknad....

2 kommentarer:

Caroline sa...

Riktigt så fort går inte tiden som tur är han går "bara" i 4an :D
Hoppas lärarna sköter sig bara och lägger upp sådant man vill hålla koll på. Fast det känns nästan viktigare på högstadiet då man inte har samma koll.

Skönt att det inte var något allvarligt fel på dig.

Superfin docka vad duktig du är.

Anette sa...

Du har talang:)
Hoppas att du inte skrämmer de små barnen med den (nu var jag elak).