11 april 2009

Lördag 11/4

Vaknade tidigt och gick upp, frukost med maken då sonen sov och dottern jobbar. har ett svagt minne av att jag hörde henne i morse men är ej säker, hon är duktig på att smyga. Lider lite med henne dock, tråkigt att sitta inne när solen skiner ute.
Tog tag i räfsandet då, är super tråkigt och ont får man både här och där, kan bara tänka mig hur jag är i morgon då. Maken och sonen har bytt däck på farbrors bil, passade på att sanera den med, han ser inte och tvätta bilen är nog inget han prioriterar. Sen hem en sväng, väntar på att S ska sluta och vi ska åka till svärisarna och äta påsk mat, så gott. Det bästa är att jag sluppit göra någon alls, bara att äta. Sånt gillar jag ( Fniss) tänkte ta en snabb dusch nu och sedan göra mig klar. Ha det så bra ute i solen :D

Inga kommentarer: