9 april 2009

GLAD PÅSK

Ja idag är det då den dagen när alla underbara barn kommer och tigger godis utklädda till påskkärringar. Köpt en stor korg med godis och bara väntat hela dagen...jag väntar än :/ det har inte kommit någon. Lite besviken e jag allt finns det inga godis sugna barn på ljungnäs eller?
Idag har jag då inte gjort för mycket, jag bara går runt och får inget gjort, blir tokig. tar min liksom inte för nåt, tänker att det ska jag göra men gör det inte ändå, bara tittar på det eller tänker på det. Inte undra på att det aldrig händer något här hemma. Pratade med en snickare idag dock och han skulle komma hem och titta och lämna ett kostnads förslag, ska sedan bestämma tid på banken och kolla läget, kanske ska byta bank då.Vi måste börja se efter vårt hus annars har vi snart inget att bo i, men som vanligt är det pengarna som förstör, hatar pengar :(
Mycket negativt nu så jag kan ju lika väl fortsätta, inget på tv i kväll, alltså blir en tråkig kväll.
Har suttit och letat kort som jag ska sända in till S studentskylt, men det var svårt. hon är ju ganska krävande på vad det får vara och inte vara på kortet, men i slutänden är det jag som bestämmer ändå :) hon kan glömma bilden hon vill ha, blir bilden med toa besöket. ( Hon kommer strypa mig ) Fniss, nä skämt åsido det är svårt men nåt ska jag väl hitta på så hon får skämmas lite eller hur det är väl så man gör.
I morgon ska det vara fint väder och då ska jag skura altanen, luktar katt piss nåt otroligt och så vill jag då inte ha det, smirre gillar det inte heller. han smyger så där ute, tror väl att den andre katten är där, han är ingen tuffing precis smirre killen. K och P är ute i garaget och sätter ihop P moped för 100 gången, fattar inte att den kan gå sönder stup i kvarten, visste jag det vi vet idag hade det blivit en ny istället för en begagnad. Men ibland ser man bara fördelar med en mindre kostnad men vi har betalt mer än vad en ny kostar flera gånger om känns det som ( stämmer dock inte)Måste anmäla honom till körskolan med men inte ens dit kommer jag, ta tag i ditt liv lotta.

Inga kommentarer: