27 april 2009

Måndag 27/4

Vilken dag, vaknade av klockan vid 6 och var sååå trött. Upp och nu har jag då startat mitt nya liv, bra mat, bra motion, inget godis och så vidare ni fattar. men vad händer? Blir ägg macka till frukost ( inget bröd var det) var en sväng till Eklunds konditori ( handlade dock inget bara sniffade på alla goda dofter) Lunchen var väl okej trots att grönsakerna var kvar hemma, hem och fixade middag...ragger med bacon oh så nyttigt. Jag är då inte så nöjd med mitt nya liv denna dag men i morgon då då ska jag fortsätta. jag är ganska så envis så nu sitter jag här och peppar mig med en bunt Marianne kolor, bra va?
Nä dagen har varit bra, var så kul att se alla komma in genom dörren och alla var precis som vanligt, saknat er tjejer :D vi hade dock en ganska lång förmiddag med mycket onödig tid men snacka fick vi, kanske inte om det vi skulle i våra små grupper. Fick veta vad för uppgifter vi har framöver nu och det ska bli skojs kanske lite mycket nu i början, vi ska spela in en film och vi har enbart en vecka på oss, mycket planerande idag kan jag säga. Inte nog med det man måste fortsätta när man kom hem, var sjutton har jag lagt alla mina gamla foton? Blir snart tokig var är de...:(

Nu kom grannen, blir en promenad och det skulle sitta fint.. återkommer.

Nu var jag duktig, motion med idag skönt ute, blåser men vindarna är ljumma. Nä måste söka vidare efter bilder och andra saker om mitt liv hur sjutton jag ska hitta dem här i röran.....

Inga kommentarer: