24 april 2009

Fredag 24/4

Fredag och så skönt, vilken underbar svettig dag det varit idag, ganska jobbigt med täckjacka :) men vad gör man när man inte äger en vår jacka som man vill ha i jobbet precis. Idag var det sista dagen på VFU, lite vemodigt att säga hej då till alla goa ungar men jag har fått lite vik och så kommer jag tillbaks till hösten så det går nog bra.Nu har jag bara alla uppgifterna kvar att skriva, ser fram emot att sitta vid datorn hela helgen och skriva en massa :( får göra det snabbt och bra på en gång och sedan ta tag i trädgården, den lilla jag har. har nästan fått S till att klippa gräsmattan och det är ju lite hjälp iallafall.Vill sola med nu känner jag att det blir mycket denna helgen. Ikväll är vi bortbjudna till p och ska äta och spela lite, ska bli skoj :)Är bara glad och nöjd över vädret och allt blir bra då så nu ska jag ut och njuta. ha det så bra :) kramizar

Inga kommentarer: