25 april 2009

Vilken natt..trodde jag skulle avlida sakta men säkert. har haft kramp i magen och det har gjort så förbannat ont, vi var hos en kompis och käkade igår och spelade kort, hade det skit kul men hela tiden malde det i magen. kändes som om man höll på att gå av mitt i tu, men samtidigt brände det, jag höll god min men fy fasen vad ont jag hade. hem vid halv tolv tror jag eller runt där i allafall, började svettas och frysa om vartannat och jag mådde skit, vi la oss och K han somnade ovaggad :)Själv låg jag och vred mig till 01.20 då gick jag och försökte fram kalla ulrik men det gick inte, snacka om att vara lätt hysterisk vid detta laget. sprang samtidigt hundra gånger och pinkade, fattade inte var allt det kom ifrån, så mycket vatten drack jag inte. efter en jäkla tid på golvet i badrummet smög jag mig ner i sängen och la mig i foster ställning och kände att det släppte lite, tror att jag lyckades slumra till, hörde P komma hem runt 03.30 men orkade inte gå upp. Sov sedan till 06.30 då maken vaknade och gick upp, själv låg jag till halv nio. Idag är jag totalt matt i hela kroppen och skit slut, har gått i slowmotion idag och allt jag planerat blev inte av men magen är lugn och det är viktigast. Har dock tvättat, det sköter sig ju själv och det har hängt ute, torrt och inlagt känns bra. Försökt att rensa lite i mina rabatter men han eller orkade bara halva, men det springer inte heller bort. Däremot retar jag mig på mig själv en hel del, jag glömde min dagbok på förskolan och det måste jag ju ha för att kunna göra mina uppgifter, ska få hjälp av B att hämta den, blir nog i morgon för idag hade de fullt med saker att göra, så imorgon blir det till att skriva en hel del för det skall lämnas in med, ser inte fram emot det men jag skriver och gör mitt bästa sen skiter jag i resten just nu i allafall. Vi har tagit in Passaten och Maken har gjort den så fin, kommer åka fint in till kalmar på måndag :)S har varit i kalmar idag och handlat sig en klänning, vit. Den var väldigt fin och väldigt olik henne men det är hon som bestämmer. P är ute med m och de skulle se någon Rock musikal i skolan i kväll, kul att han är ute, han har lanat i natt så han är ganska så slut, blir förhoppningsvis inte så sent för honom ikväll. Vi andra ska åka ut till P och H och titta på Robinson och spela lite kort, bara umgås och prata lite :)
Jag är dock lite orolig för min mage, den har börjat oroa sig lite och det känns som om jag ska spy eller göra ner mig men inget händer...om det är maginfluensa borde jag ha varit sjuk och det hade varit över nu så det måste vara något annat, hatar sånt här. min mage har alltid bråkat med mig av olika orsaker..allt från magkatarr till blindtarmen, och jag är ganska trött på att ha ont. men vad gör man?
Nu ska jag åka och ha trevligt och försöka glömma min jäv... mage. Hoppas alla har en fin helg med era närmaste och käraste. jag vet en som har det i allafall fotona talar ett tydligt språk och jag är så glad för din skull, ni passar bra ihop :)
Tingelingen :D

Inga kommentarer: