12 april 2009

fortfarande söndag den 12/4

Har varit hos A i nabben och fikat, gotti fick äpple paj med vaniljsås, gjorde att bra val av person att hälsa på idag, älskar paj ju :)Har varit slö idag men det har varit så skönt, fixat lite här och där, fixat kameran och tänkte dela med mig av altanen och så..


tömd altan



Faktiskt så finns det något som blommar i min trädgård, även om det är typ ogräs då :)




Min älskade lekstuga eller dotterns då igentligen ( om man nu ska vara petig då) Den har min pappa varit med och byggt så därför är den mer värdefull för mig än dottern tror jag.



Visst blev sonens moppe snygg, far och son har meckat i flera dagar nu men skam den som ger sig, nu går den igen :D glad är jag men gladast är nog sonen :D



Sötisen Smirre ville inte att jag skulle bädda idag, han intog mitt täcke och sov där väldigt länge.
Ikväll ska vi till ett par kompisar och ha det trevligt, snacka massor kanske lite kortspel och massor med god mat :) kan inte bli bättre. Tingelingen...

Inga kommentarer: