12 april 2009

Söndag 12/4

I går var vi och åt påskmiddag hos svärmor, hur mycket mat som helst. åt tills det var stopp överallt. Som tur var blev det ingen tårta till efterätt för då hade nog maten kommit upp :/. Efteråt åkte vi hem till J och spelade spel, hade en kul kväll med massor av skratt och andra tokigheter :)Började känna av mina stackars muskler, när vi la oss så spännande det både här och där och jag fasar för i morgon, God natt :)

Otroligt K vaknade redan 07.15, skit slut låg kvar till 08.30, sen gick jag upp trött som bara den men kunde inte somna om så vad gör man. Skickade ett mess till b om vi skulle gå en sväng och det ville hon så innan frukost idag gick jag och B och K en hel timme, fuktigt och grått men ack så skönt. var väldigt gott med ägg macka och the efter kan jag säga :)Nu ska jag då försöka ta mig för något, svårt eftersom kroppen skriker så fort jag rör mig hm, känns inget vidare.K åkte iväg och skulle hjälpa P lite med någon grävning och P sitter och tjurar vid datorn, han vill plocka ihop sin moppe men det hinner dom i eftermiddag , men det gör honom inte mindre sur tyvärr. S sitter är och terroriserar mig med frågor och jag fattar nada men säger lite vad jag tror, det är inga lätta frågor de har och en del är totalt hel knäppa. Jag undrar var det fina vädret är, på nyheterna i går så sa de att det skulle bli sol men ser ingen, tråkigt. Men bra på samma gång då det kanske blir lite gjort med tvätten, stryka lie och så. Måste dammsuga med men det är så tråkigt, allt är tråkigt har jag just insett, allt med städning att göra fint vill man ha men inte göra det.
Snart är påsken med slut, allt går så fort. Snart första Maj och sedan midsommar och sedan nä stopp nu. njut av våren först men allt snurrar så fort och jag får panik för jag vill att det ska gå lite långsammare annars är det snart jul igen.....

Inga kommentarer: